Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 11:51 - Поздрав с намигване към дамите в блога
Автор: missionpossible Категория: Забавление   
Прочетен: 3316 Коментари: 3 Гласове:
4



Виц:

Господи, имам проблем!
- Какво има, Ева?
- Ами много съм ти благодарна за всичките блага, които си ми дал, но въпреки това не съм щастлива.
- Защо?
- Самотна съм, Господи.
- Добре, Ева, в такъв случая ще ти създам мъж.
- Мъж? Какво е това?
- Създание, изтъкано от противоречия - той ще лъже, ще мами, ще бъде високомерен и горд. Но ще бъде и много силен, бърз и ще ловува за теб. Ще задоволява твоите физически нужди, но ще се държи много детски, наивно и глуповато, така че винаги ще има нужда от съветите ти.
- Звучи добре - казала радостно Ева - но къде е уловката?
- Ами, ще го създам при едно условие.
- Да?
- Както казах, той ще е много горд и самовлюбен, затова нека го оставим да си мисли, че той е създаден пръв. Това ще бъде нашата малка тайна...казвам ти го като жена на жена...




Тагове:   дамите,   намигване,


Гласувай:
4



1. missionpossible - Да, весело и сладко е. . Идеята, че ...
09.10.2010 13:43
Да, весело и сладко е..
Идеята, че бог е от мъжки род е залегнала в съзнанието на хората от мнооого време, но същността му май е от такъв характер, че не би било редно да се поставя в какъвто и да е род... Всъщност, това е съвсем друга тема ... Поздрави!!
цитирай
2. pepelqnka - )))) харесва ми)) макар, че. . сп...
25.10.2010 12:51
)))) харесва ми)) макар, че..според мен Бог е създал първо мъжа, за да има някаква чернова все пак!
цитирай
3. missionpossible - Черноваааа, ха ха :)). . Поздрави!
26.10.2010 10:38
Черноваааа, ха ха :)).. Поздрави!
цитирай
Търсене

Архив